יום רביעי, 17 בנובמבר 2010

המשך המפגש הלוהט בחדר להשכרה. לא לזוז...נקודת הג'י היכן?

שלום חברים,
כאן מלכה 1001 עם המשך המפגש הלוהט בין החנון וביני בחדר להשכרה בפתח תקוה:

בטרם יברח לו החנון שלי מהמקלחת, אצתי רצתי ובזריזות רבה מיקמתי את עצמי מאחוריו ולחשתי לו "אני מלוכלכת וזקוקה לקירצוף מעמיק".


הוא הסתובב אט אט, כשידו האחת מגוננת על אברו הזקור (לתדהמתי הרבה)הביא בי במבט נוקב כמו אומד הוא את המצב ואז והכריז באזוני בקול שטוף זימה: הריני מציע את עצמי לתפקיד "המקרצף המעמיק"!

פיזזתי סביבו ועניתי בשמחה: קיבלת את התפקיד בתנאי שתראה לי את מה שאתה מסתיר, אלא אם אתה רוצה להשתעשע בו בעצמך....

החנון שלי הסמיק, פניו דמו לעגבניה בשלה ואני, כפי שאתם בוודאי מבינים, פרצתי בצחוק רק ועליז.
נו...דחקתי בו, תוריד את היד ותן לי לראות באור את האיבר שלך היפיפה. אבל הוא אוחז בו בחוזקה ואינו מניח לי להביט בו.

שאלתי: מה פשר הבושה הטיפשית הזו?, הוא היה בתוכי וגרם לי עונג ואני רוצה להודות לו בפה מלא! מלבד זאת, אני רוצה לשחק איתו!
לא, הוא אומר, בואי, אני אסבן לך את הגב ומיד נעמד מאחורי.

ככה! לא ייקום ולא יהיה. החלטתי שאני רוצה אותו באור מלא עומד מולי, ערום וכביום היוולדו, נטול כיסוי כל שהוא ועל כך הייתי מוכנה להילחם.

התישבתי על רצפת המקלחת כשהחנון עומד מעלי וכמובן אוחז עדיין באברו הזקור ומחביא אותו מפני.
הוא נאלם דום וראיתי שאינו יודע מה לעשות עם עצמו.
נכנסתי בין רגליו ושלחתי למעלה את ידיו ופי וחפנתי בחום ואהבה את כל מה שמצאתי שם... איזה כיף.
לא הספקתי לחוש את העונג שבהשגת רצוני ופי התמלא נוזל, והוא ממלמל את לא שפויה, אתה משגעת אותי רק מהדיבורים שלך.
קמתי מחייכת בעוד החנון אחז בסבון ואמר בבישנות: הקירצוף המעמיק שלך בדרך.

כל גופי נדרך ומוחי החל לשדר אותות שמחה. "עוד פעם כיף"...
הוא החל בחפיפה יסודית של שערי, בעוד מעסה את קרקפתי עד שרגלי כשלו ואני אחזתי בו שלא אפול.
ידיו הגדולות סיבנו בעקשנות את כל חלקי גופי, הגלויים והמוצנעים. את עיקר מאמציו הוא היפנה לעבר חלקי המוצנעים, בעודו מנסה להגיע שם למקומות הנכונים.

מידי פעם ראשו התרומם ועיניו הביטו בי מתוך תקווה לחזות בריגושי כתגובה חיובית למאמציו.

היה נחמד אבל...
מכל הטיולים שהוא ערך בשבילים שם למטה, הבנתי שהבחור אינו יודע מה לעשות והיכן הוא המקום שבו הוא אמור להיות.

הבנתי כי תועה היא דרכו.

לא התאפקתי ושאלתי בציניות: אתה צריך מפה? ומיד התנצלתי כי ראיתי את העלבון על פניו.

(אני נוראה, אבל ביקשתי סליחה בנשיקות רבות והוא סלח שלי)

ידיו עצרו והוא אמר: עם אשתי, אנחנו עושים רק סקס ובחושך. מלבד זאת - כלום.
ליטפתי אותו ונישקתי כשאני מבטיחה לו שיעור מפורט היכן ואיך ומה לעשות.
בוא למיטה אמרתי בקול חם של מורה כי התיסכול שלי היה נורא.
חזרנו למיטה, כששנינו תודה לאל, עירומים והוא ללא שמץ של בושה.
לגמנו מעט יין ואני הושטתי לו את הקרם שהבאתי עימי.


ביקשתי ממנו למרוח עלי את הקרם על כך הגוף, לאט ובעדינות. הוא החל לעסות את גופי וידיו החליקו לכל מקום. המוסיקה התנגנה ברקע ואני עצמתי את עיני וגירגתי בהנאה.

לאט לאט, באופן עצמאי לחלוטין, העיסוי הרך הפך למגע מעורר וידיו חפנו את שדי עם ליטוף מרפרף בפיטמה ואז החליקו להם מטה.

וואוו.. איזה עונג.

מאחר וידעתי ששם למטה, הוא זקוק למפה התחלתי לכוון אותו למקום הנכון וגם הוספתי הנחיות איך לעשות זאת.

תעבור בעדינות בתנועות קצובות במקום הנכון, בהתמדה, ואני מבטיחה לך גירגורי הנאה ואנחות של אוגזמה, כך אמרתי בלחש.

לפתע חשתי אחיזה חזקה במקום הכי עדין שם למטה.

למה אתה מנסה לרוצץ את גולגלתו? בעדינות! הנה, כן, כאן בדיוק. לא לזוז. שוב הוא זז ואני רוטנת: אתה לא במקום הנכון, כשאני אומרת לא לזוז מנקודה מסויימת, אז לא לזוז.
הוא שם למטה, ואני מכוונת, קצת שמאלה, וואוו, מתוך מטרה לשפר הוא זז מהמקום ואני שוב, לא, אל תזוז, קצת ימינה, ושרירי לשונו מאיטים, ואני רוטנת, יותר מהר, עם היד.

אני יודעת שהוא מנסה אבל הוא לא יודע היכן המיקום הנכון וכשאני מכוונת אותו הוא זז. ..
בסופו של דבר הוא הבין את הענין והליטופים וחיבוקים שהיו מנת חלקי לאחר מכן העלו אותי על ענן בשמיים ואז, התיישבתי עליו ובכמה שניות שנינו הגענו לריחוף ושיחרור מענג.

הוא עשה לי דברים שמעולם לא עשה, עם הדרכה שלי כמובן. עכשיו כשאני חושבת על כך זה די מצחיק.

היה קשה לרדת מהענן. השעון המעורר הצניח אותי מטה, הישר אל היקום הזה והמציאות.
לקחתי את החדר לשלוש שעות והם חלפו להם ביעף.זמננו תם והיינו חייבים ללכת.
טרם לכתו, חיבק אותי החנון שלי, הביט בעיני ובטון מאד רציני אמר: אני חושב שאני אהיה בצרות גדולות בגללך. פתחת לי דלת למקומות שמעולם לא הייתי, לתחושות שמעולם לא חוויתי ואין לי מושג אין אני אוכל לוותר על כך.

אמרתי לו שאין צורך לוותר על כלום, ומה שיתן לנו אפשרות להמשיך להפגש מידי פעם זה שמירת קשר חברתי עם בעלי, ואני רוצה לראות איך הוא מתנהג ליד בעלי ובאם ניתן לראות משהו בהתנהגותו שיכול ליצור חשד כלשהוא מצד בעלי.
נדברנו שניפגש בשבוע הבא לארוחה וסרט, כולנו יחד ונראה איך אנו מתנהגים בצוותא.
דבר נוסף חשוב שאמרתי, אנחנו נשואים ונשארים נשואים. מה שבינינו זה הנאה צרופה, מין טוב וחדווה. זה לא רומן. אל תשכח את זה.
התוכנית שלי הינה שהחנון יהא חבר של בעלי ואני מתחילה לטוות קורים ולזמום מזימות על מנת שזה יקרה.
כשהם יהיו חברים (ואני בטוחה בכך) אני תמיד אוכל לדעת היכן בעלי מבלה את ימיו ושעותיו כשהוא איננו עימי ואוכל לתכנן בהתאם.
אני גם סקרנית לשינוי שבעלי חווה בתקופה האחרונה ומאין זה הגיע.
עיני לא צרה בו, אני רק רוצה לדעת והחנון יהא זה שיספר לי, למרות שהוא עדיין אינו יודע זאת.

אשמח לתגובות בבלוג (לא לדאר האלקטרוני).

עשו אהבה,
מלכה 1001
 http://users6.nofeehost.com/pinahama/
054-2595556

גלריית תמונות http://picasaweb.google.com/reut1001/Blogger?feat=directlink#

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה עבור תגובתך.