יום שלישי, 28 בספטמבר 2010

חדרים להשכרה לפי שעה בפתח תקוה- חדרי אירוח


שלום חברים,
התגעגעתי לחדר שלי בפתח תקוה ואני מוכנה ומזומנה לארח ולהתארח בו עם החנון.  אני מתכוונת להכין לחנון חדר לאירוח אינטימי כמו שהוא לא ראה מימיו.

להמשך הסיפור:
בכל מקרה זממתי ליצור קשר עם החנון למחרת אבל...החלטתי לערוך ניסוי קטן.
הנחתי את מפית האוכל שעל השולחן סמוך לידי הימנית ובזמן הנכון שמטתי את המפית לכיוון הריצפה והתבוננתי בו במבט מרוכז.
הוא הביט בי במבט מבולבל קצת ותוהה כאומר: מה אתה עושה?
אשתו נעצה עיניים בי ובבעלה וברגע אחד כולם ביחד רכנו לעבר הרצפה להרים את המפית שלי.
המפית הורמה והושבה למקומה המכובד על ידי אשתו.
ו...לא, לא היה שם מספר הטלפון שלו..
חייכתי לעצמי וחשבתי: אוקי. הכדור עובר אלי.
בשלב כלשהוא, כשאשתו הלכה לשרותים ובעלי שוחח עימו בהתלהבות על נושא כלשהו, חשתי בעיטה ברגלי מתחת לשולחן, הבטתי ומה שראיתי בעיניו ריגש אותי בצורה בלתי רגילה. עיניו נראו כשני לפידים בוהקים. (מה שאני אעשה לו בחדר שלי בפינה החמה)
בכל זאת הבחור תפס את הענין והבין להיכן דברים מובלים. כל הכבוד!
על מנת שהדברים יהיו ברורים יותר, אמרתי לבעלי, אתה יודע, מחר אני צריכה להתקשר לחברה שלא ראיתי מזמן ויש לי המון מה לספר לה.
הבטתי בעיניו של החנון וראיתי שהוא "זורם" ומבין שקלטתי.
הארוחה הסתיימה בנעימים, והזוג הלך לדרכו.
סידרתי את המטבח וכשנכנסתי למיטה, בעלי כבר ישן.
לא נרדמתי בקלות.
במוחי התרוצצו מחשבות הכרוכות בחנון, איך, וכיצד, לטוות ולכרוך את האיש הזה. הסקרנות שלי לגביו היתה עצומה, אבל הנחתי שגם הסקרנות שלו לגבי הינה דומה. מאחר ואינני מכירה אותו, לא היה בידי מידע מספיק לדעת כיצד הוא מתנהג בקשר כזה והשאלה החשובה ביותר "האם הוא יודע לשקר". הוא חייב להיות שקרן עם פני פוקר על מנת שיתצלח דרכו בחיים כפולים שכאלה. היה עלי לברר קודם את השאלה הזו.
לשם כך, החלטתי שאינני מזדרזת להתקשר אליו, שימתין כמה ימים. זה טוב. החיכיון הזה בתחילת קשר יוצר תחושות נפלאות שלא חוזרות שוב לאחר שהם נעלמות.
נרדמתי כשבמוחי כל הקלחת הזו מתפתלת ומסתעפת ולאט לאט התגברה לי תוכנית די ברורה.
נירדמתי.
למחרת, יצאתי עם חברתי הטובה לערב בנות, זה מה שאמרתי לבעלי והיא אמרה לבעלה.
אמרנו שנלך לסרט. הטרחנו את עצמנו לברר במדוייק שעות הקרנה מאוחרות ותוכן של סרט כך שיהיה לנו גיבוי.
ברור שלא הלכנו לסרט, הלכנו לחוף הים, לשבת בבית קפה על הים, לשתות בירה ולעשות חיים.
לאחר כשעתיים של בירה, טבילה בים, פלירטוטים חסרי משמעות וריקום כל התיסכולים, החלטנו לשוב הביתה.
נכנסו לבר-קפה לשתות כוס קפה ולעשות פיפי לפני שאנו נוסעות הביתה.
נכנסתי פנימה לבר. צעדתי נימרצות לעבר השרותים כשחברתי משתרכת אחרי. סוף סוף שיחררתי את עודף הנוזלים שהצטבר בתוכי עקב שתיית הבירה. לאחר רחיצת הידיים פנינו ויצאנו מהשרותים כשפנינו מועדות ליציאה. לפתע קלטתי גבר  עומד בפשוק רגליים, כקורא תגר על העולם, כשהוא נועץ בי מבט מפשיט וחם.  בצעד זריז וללא מחשבה, סתם בשביל הקטע, וגם כי חלף בי שביב של טרוף רגעי מתגרה, ניגשתי אליו ונעמדתי קרוב מאד, נעצתי בו מבט משועשע אחזתי את ראשו בין ידי התקרבתי אליו באיטיות בעודו עומד ללא תנועה, ונישקתי אותו נשיקה צרפתית עמוקה ולוהטת, לאט ובעדינות עד אשר ראיתי שהוא חסר נשימה וחשתי משהו מוצק מתחכך למולי.הבחור אמר: אה..אה..אה... (זה מה שהוא הצליח לבטא)!!
אני אמרתי: ביי! והתחלתי לפסוע לכיוון היציאה כשאני צוחקת צחוק פרוע, כשאני צופה בו כשהוא עומד כנציב מלח ללא יכולת לזוז.
חברתי ואני יצאנו מעבר לדלת.
לא הספקנו לפסוע כמה צעדים והבחור השיג אותי בריצה כשהוא דוחף לידי מספר הטלפון שלו. תתקשרי אלי, בבקשה!! תתקשרי!!
חייכתי ואמרתי: או.קי.  וניפנפתי לשלום בעליזות.
נכנסנו למונית ונסענו הביתה.
להפתעתי הרבה מצאתי את בעלי ער. מה קורה? הוא שואל.
עניתי: נפלא!
בא לך? הוא לוחש לי.
למה לא? אמרתי.
הרבה מאד זמן לא שכבנו אני ובעלי וחשבתי כי הגיע העת לתת לו את מנתו בפרט ובעיקר שזה לוקח איתו 3 דקות בדיוק... עובדה אשר מקילה על המצב.
תסכימו איתי, שזה לא ממש טירחה גדולה אבל גם לא עונג.
אבל מה, ציפתה לי הפתעה רבתי!
בעלי החלה לנשק אותי, נשיקות קלות ורכות, בצוואר, מאחורי האזניים, ומיד עבר לעיסוי הראש והשיער, אשר סימם לי את כל החושים ושכחתי שאני עם בעלי.
גופי היה מלא ריגושים משפע הגרויים אשר קיננו במוחי וגם...המשחק המקדים שלו השתפר ושונה בצורה דרסטית. הוא עשה לי דברים שמעולם לא עשה, ומוחי התחלק לו לשני חצאים.
חצי אחד שאב עונג מרטיט מהדברים שהוא עשה, אבל החצי השני שאל שאלות: מה קרה? ממי הוא למד את כל זה? עם מי הוא היה? מתי יש לו זמן? חדרי אירוח? בפתח תקוה?
גיליתי דבר נוסף שלא שמתי לב אליו קודם לכן, בעלי היקר קיבל גוף חטוב ושרירים במקום הנכונים, שלא היו שם קודם.
הבנתי שמשהו עובר עליו ושאני אינני מודעת לכך. והאשמה הינה כולה שלי: אני שקועה כל כך בעצמי עד שאינני שמה לב אליו .
בוודאי תפס לו מאהבת שהרחיקה אותו מן הכורסא האהובה עליו והטלביזיה וזו הסיבה שהוא החל לשמור על עצמו ולהתעמל.
אולי גם הוא משכיר חדר לפי שעה ומבלה באותה צורה שאני מבלה.
בכנות, היה טוב ואפילו טוב מאד. נהנתי עם בעלי זו הפעם הראשונה מזה כמה שנים.
באם מוחי לא היה עובד ומנתח את המצב בעת הסקס, קרוב לוודאי שהייתי נהנת יותר.
יחד עם זאת, לא מתכוונת לוותר על פגישה עם החנון.
מחר בבוקר הוא מקבל ממני טלפון. מה שבטוח הוא בכוננות ספיגה...

ברכות והמון אהבה,
מלכה1001

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה עבור תגובתך.