יום רביעי, 15 בינואר 2014

טיפים איך לזהות שקרן

חדרים להשכרה לפי שעות - איך לזהות השקרן...

שלום חברים, 

מלכה 1001                
חדר לפי שעות

אימייל שקיבלתי מאחד הלקוחות הוותיקים של פינה חמה - חדרים להשכרה לפי שעות
הבחור ביקש ממני לפרסם את מכתבו, כמובן ללא ציון איפיונים מזהים (שאותם שיניתי ו/או מחקתי).

בעקבות סיפורו החלטתי לפרסם כמה טיפים מועילים כיצד לזהות  שקרן:

שעות עבודה מאוחרות ומשונות.
ריצה למקלחת מיד עם בואו הביתה.
כשהוא מדבר, מבטו אינו נעוץ בעינייך, אלא מוסט לצדדים.
גם כשמבטו נעוץ בעיניים, זה לכמה שניות ומיד המבט חולף לצד.
ידיו לא רגועות, משחקות בשערו, מסדרות את חולצות, בודק את הצפרניים וכד'
יוצא מהבית לבוש כפוחז, עם תיק צד גדול ודחוס כשהוא אומר שיוצר לחדר כושר.
מפרט פרטי פרטים כתשובות שלאלות
הסקס מועט, או לחילופין קיימת השתדלות גדולה מאד, מעבר לנורמלי השגרתי.
טריקים חדשים בחדר המיטות _(מהיכן למד אותם?)

כשבעלי שואל היכן את הולכת (כשפני מועדות לחדר להשכרה לפי שעות של מאיר) אני בדרך כלל אומרת לו את האמת. משהו כגון: הולכת ל"חפוז" עם החבר הכי טוב שלך!
 ואני לא משקרת!
הבעיה שהוא אינו מאמין לי וחושב שיש לי חוש הומור שחור ולכן תמיד מגחך כשאני עונה כך.
או לדוגמה, כשאני שבה הביתה והוא שואל היכן היית, אני עונה הלכתי לחדר דיסקרטי לעשות סקס מטורף כשאני מלוווה את דברי בצחוק מלגלגל...
והוא, שוב אינו מאמין לי...
מה לעשות, אני אומרת את האמת!

הוא לעומת זאת, מתחיל לגמגם, ולספר סיפורים שהיו פקקים בדרך והיתה עבודה רבה וכד'..
בוווו...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה עבור תגובתך.