יום שני, 12 באוגוסט 2013

ההילולה הגדולה...בחדר להשכרה לפי שעות עם קבלן השיפוצים.

שלום חברים, 
מלכה 1001                             
חדר להשכרה לפי שעות בפתח תקוה
שיפוץ ביתי הסתיים בהצלחה מרובה ועכשיו התפנתי לכתוב על החוויה המטורפת שחוויתי עם אדם, שבחיים לא הייתי מאמינה שיהיה לי קשר עימו.
  לאחר סינון ומיון קפדני טלפונית, הזמנתי לפגישה 3 קבלני שיפוצים.השניים הראשונים נפסלו לאחר כמה דקות עקב הצעות המחיר המופרזות ותחושה של חוסר אמון.
ישבתי והמתנתי לשלישי שיגיע.
דפיקה בדלת ביתי, ואני קמתי ופתחתי את הדלת.
מולי עמד גבר שמן, ממש שמן אמיתי, ראש עגול כמו אבטיח ועיניו נראות כשני קווים. על זרועותיו קעקועים ועל פניו חיוך ענקי ובטן כמו לאשה בהריון בחודש תשיעי. (משקל מוערך כ - 140 ק"ג).
אממ.. שלום לך אמרתי ובניד ראש הזמנתיו להכנס, כשאני המומה מצורתו של הגבר.
הוא נכנס כשהוא צועד עם רגליים פשוקות, מכובד משקל הבטן.
הפנתי אותו לכורסה מחשש שכובדו ישבור את הכסא.
התיישב הגבר בכורסה ובמוחי התנגן הכינוי המתאים לו "עוגי-פלצת". דהיינו עוגיה אבל גם מפלצת.
קולו היה חם ונעים, התנסח בבהירות והציג הצעת מחיר בהחלט סבירה ומתאימה למחקר שערכתי.
בנוסף, הציג רשימת טלפונים של אנשים שביצע עבורם שיפוץ והתקשרתי לשניים מהם. שניהם גמרו עליו את ההלל. עבודה טובה, עומד בזמנים ומאד מרוצים.
מסתבר שהוא קבלן שיפוצים ויש לו פועלים מקצועיים ומנוסים.
חתמנו הסכם וחשבתי שבזה הענין הסתיים, אבל לא...
הכנתי קפה והתפתחה לה שיחה מרתקת בינינו וברגע מסויים שכחתי את מראהו הדוחה וישבתי מרותקת.
לא אספר כאן את סיפור חייו על מנת לא לזהות אותו, רק אומר שמסכת חיוו מרתקת ומעניינת בצורה בלתי רגילה. בינתיים הגיע בעלי, הביט בהסכם כשהוא מדושן עונג ואמר: מעולה. אז אני פטור מלשבת?
אני עולה למקלחת קלה ויוצא לאימון (חה... חה... חה...)
עמד לי על קצה הלשון לומר: רוצה שאזמין חדר לשעתיים בשבילך? חדר לשלש שעות?
פניתי לעוגיפלצת ואמרתי: אני מתה למסז' בכפות הרגליים. מזמן לא עשיתי.
תגובתו היתה: בואי, תניחי את הרגליים עלי ואני אעשה לך מסאז' בכפות הרגליים.
שימי מוסיקה קלאסית שקטה לפני כן. שמתי מוסיקה וקרבתי את הכורסה לספה שעליה ישבתי, הרמתי את רגלי והנחתי אותם עליו והוא החל במסאז'.
עצמתי עיניים כדי לא לראות אותו, ידיו היו גדולות וחזקות וידע אמיתי במסאז'.
הוא החל לעסות את האצבע הקטנה, בעדינות ובעוז, וכל נגיעה שלו היתה בדיוק במקום הנכון.
התחלתי לחוש עקצוצים עולים ומגיעים אלי. עקצוצי חום...(לתדהמתי הרבה).
לפתע שמעתי את בעלי אומר: מה זה?
ועוגיפלצת ענה: אני גם מסאז'יסט במקצוע.
אה... בסדר. אולי תעשה גם לי מסאז'?
חשתי את התגובה השלילית בידיו שהיו על כפות רגלי.
אין בעיה, ענה עוגיפלצת, רק לא היום כי אני חייב עוד מעט ללכת.
קם לו עוגיפלצת, נפרד מאתנו לשלום ורק אני ראיתי את ניצוצות האש בעיניו.
חמש דקות לאחר מכן בעלי קם, התמתח קלות ואמר, טוב, אני הולך לאימון.
ביי מתוקה, ויצא.
איך שהוא יצא, התקשרתי לעוגפלצת ושאלתי אותו אם יש לו זמן.
בוודאי, הוא ענה. מה בראש שלך?
רגע, אמרתי, תמתין שניה.
התקשרתי למאיר ואמרתי שאני צריכה את החדר שלי לשלוש שעות, בעוד עשר דקות.
אין בעיה, ענה לי מאיר, בואי.
אמרתי: אני בדרך וסגרתי. לעוגיפלצת נתתי את הכתובת שיגיע לשם. אני הזמנתי מונית ויצאתי לדרך.
ידעתי שבעלי נמצא או שיגיע בקרוב לחדרים להשכרה של מאיר והיה עלי להזהר מאד.
המונית הביאה אותי מרחק קטן מהחדרים להשכרה והלכתי ברגל על החדר להשכרה שלי, נכנסתי בזריזות וראיתי את עוגיפלצת שרוע על המיטה ומחייך.
וואוו, איזה מראה!
כדור שומן שוכב על המיטה, ואני עומדת ולא מאמינה שאני כאן, ביחד איתו.
הוא החל לצחוק, צחוק רועם וזדוני כשהוא אומר:
דיברתי כבר עם בעלי המקצוע לגבי השיפוץ אצלך. הם מתחילים מחר והערכה שלי זה בערך חודש עד חמישה שבועות לסיום העבודה.
אז למה אתה צוחק, שאלתי?
כי אני יודע בדיוק מה עובר לך בראש עכשיו!
אני רואה את זה על פנייך ברור כשמש...
אז מה בכוונתך לעשות?
לברוח?
להשאר?
המשך יבוא...
חדר להשכרה לפי שעות בפתח תקוה
חדר להשכרה לפי שעות


המון אהבה,
מלכה 1001
054-2595556


לפרטים נוספים התקשרו למאיר 054-2595556
 +Google גוגל+   גוגל פלוס יתרון ממשי.

Google+     פרופיל אישי

צימר יומי במרכז
חדרי אירוח לפי שעות
חדרים דיסקרטיים בפתח תקוה
חדרי אירוח בפתח תקוה.
חדרים לשעות
חדרים לפי שעה
+גוגל השכרת חדרים לפי שעות
חדרים דיסקרטיים
צימר ללילה אחד
חדרים להשכרה
חדרים לפי שעה בפתח תקוה
כניסה לדף הבית 
גוגל
/sites.google.com/site/pinahama100

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה עבור תגובתך.