יום שבת, 6 באפריל 2013

זימנתי את המילואמניק לחדר להשכרה שלי בפינה החמה

חדר לפי שעות

שלום חברים,
מלכה 1001
הגעתי שוב לחדר להשכרה על מנת להמשיך את הפוסט. הפעם השכרתי את החדר לשעה, כי אני אמורה להיות בצעדה, ומחכים לי בבית לארוחה.
שלחתי מסרון למילואמניק באנגלית, כי נזכרתי שאשתו לא קוראת אנגלית.
את המסרון שלחתי באמצעות הטלפון מהעבודה כך שאני וודאית שהיא לא מזהה את המספר, גם אם תראה את ההודעה.
כתבתי לו אם הוא רוצה לצאת לצעדה בחדר של השכנה, באנגלית כמובן.
קיבלתי תגובה תוך שניה, סמיילי ו"כן" עם המון סימני קריאה.
אתקשר אליך, הוא כותב לי, באנגלית.
הלכתי להתקלח והמתנתי בסבלנות.
עברה רבע שעה והטלפון שלי האישי מצלצל.
המילואמניק החכם הבין... שזו אני.
אני בשרותים, הוא לוחש.
מה את זוממת? איפה את?
אני כאן, בחדר שלי בפתח תקוה, בפינה החמה אצל מאיר, השכרתי את החדר ליומיים, אבל אתה מוזמן לכמה זמן שיש לך, עניתי כשאני צוחקת.
את מטורפת על כל הראש, הוא אומר, בעלך אמר שאת בחו"ל ואת שבה ביום שני בערב.
ששש... אמרתי, זה סוד.
סיימתי את העבודה מוקדם אז נמלטתי מבלי לספר לאף אחד.
יש לי יומיים גנובים ואני בחדר להשכרה, ללא לוח זמנים ומתכננת חגיגה, ואתה מוזמן לקחת חלק בה.
מתי אתה בא? שאלתי.
המילואימניק התחיל למלמל, כאילו לעצמו:
רגע, איך אני יוצא עכשיו מהבית?
איזה תרוץ? בשעה כל כך מאוחרת, ביום שבת?
מקרה חרום? הצעתי כשאני מגחכת.
מה? אני מת!!! תני רעיון!
התגעגעתי אלייך, אני מוכן ומזומן כבר עכשיו, וואוו, איך אני יוצא???


צחקתי  בהנאה ואמרתי: תן לי מספר טלפון של חבר שלך ואני אתקשר אליו ואבקש ממנו להתקשר אליך, לטלפון של הבית ולהזעיק אותך אליו, כי הוא צריך להגיע בדחיפות לבית חולים, הוא נפל, וחטף מכה... משהו כזה דרמטי..
רגע... והנה הוא מכתיב לי מספר טלפון.
הוא סיים את השיחה ואני מחייגת לחבר שלו...
המשך יבוא...

מלכה1001
חדר להשכרה לפי שעות בפתח תקוה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה עבור תגובתך.