יום שישי, 31 באוגוסט 2012

גבר לשימוש בעת הצורך- חדר לפי שעות בפתח תקוה

שלום חברים,
מלכה 1001,
(היי, מותק, אני מזדווגת עם בעלך בחדר להשכרה בפתח תקוה, כן, כאן קרוב לעבודה שלו, בכיף לא רגיל. ממש כאן. לפעמים, הצעדה שהוא עושה בערב, הוא צועד לחדר אירוח שלנו, כשאני כבר שם, ממתינה... חדר דיסקרטי, לפי שעות, לפי הזמן שיש לנו...) 

עזבתי אותכם כשבראשי שאלתה של אשת החנון:
איך יודעים אם הבעל בוגד?
מאחר והיא חושדת בו אבל אינה בטוחה, היא החליטה לפנות אלי לעיצה
אלי, דווקא מכולם!
בעודה מתלבטת בשאלה, התקשרתי אליה בדרכי מחדר הכושר כשבכוונתי לתפוס את החנון באזניו ולהשתמש בו מעט...
אני נפלתי לחיקה כמו פרי בשל.
שאלתה הותירו אותי עם פה פעור ועיניים בוהות.
מה? שאלתי אותה, את בטוחה?
לא, היא עונה בקול אומלל. אני לא בטוחה אבל משהו השתנה בו.
יש לו תרגילים במיטה שמשגעים לי את השכל ובאמת אני לא מתלוננת, אבל זה רק בשנה האחרונה.
לפני זה הסקס איתו היה משעמם, חדגוני ולא ממש טוב.
זאת הסיבה שאני חושדת בו.
נרגעתי.
הי, אמרתי לה בחיוך, לא ראית אף פעם סרט כחול?
אני צופה בסרטים כחולים עם בעלי ואנחנו מנסים לעשות מה שהם עושים.
בטח בעלי דיבר איתו וסיפר לו על התנוחות ומה הם עושים ואפילו נתן לו לצפות בסרטים כחולים.
איזה חכמה את, היא אומרת לי בחיוך, וראיתי שגווה מזדקף!
בטח! זהו! (צר לי, אבל הסקס איתו נהדר בחדר שלנו הוא בידי כמו חומר ביד היוצר)

והיא ממשיכה, האמת, לא האמנתי שהוא בוגד בי כי אנחנו עושים המון סקס ובאמת שלא חסר לו.
דווקא ההפך, הוא מאד נהנה כי אני נהנת, ובאמת נהנת.
בליבי חשבתי, הנה, עוד אחת שדירדרתי...
תגידי, היא שולחת אותי במבט נבוך: בגדת פעם בבעלך?
פרצתי בצחוק רועם ואמרתי לה: תביטי בו, איזה חתיך, גוף מהמם וסקס מטורף!
למה שאבגוד בו?
לא חסר לי כלום ואף גבר אחר לא מענין אותי (שקרנית! שקרנית! תתביישי לשקר כך לאשה נחמדה...)
התפלאתי לשאלתה כי מעולם לא היינו חברות קרובות. בעיני היא היתה די משעממת.
לפתע, עכשיו, שאלות כאלה אינטימיות... תהיתי!
ואז בא "הפאנץ-ליין"!
נראה לי שבעלך בוגד בך, כי ראיתי אותו יום אחד בבית קפה בעיר,כשהוא משוחח בטלפון.
ניגשתי להגיד שלום והוא עצר את שיחת הטלפון ואמר: תמתיני רגע... ופניו היו קצת משונים.
פרצתי בצחוק רועם ואמרתי: שיחה פרטית עם מישהי? על זה את מדברת?
בטח הוא דיבר עם הבוסית שלו ואגב, היא חתיכה עולמית ואני מאד מחבבת אותה (שזה נכון).
תרגעי, פרנואידית!
הכל בסדר.
חיבוקים ונשיקות ותבואי לקפה, ואולי נצא ביחד עם אשתו של המילואימניק להצגה,
 לסרט, רק אנחנו הנשים... (אמא'לה, הצילו).
בשמחה (אוי לא!) עניתי, בהזדמנות.
אני ממש עסוקה עכשיו, גם בעבודה, חדר כושר, חוגים וצעדות יומיות.
לוח הזמנים שלי צפוף.
הבטתי בשעון וקפצתי: אוי, אני חייבת לזוז, ארוחת ערב עדיין לא מוכנה ומיד יחזור בעלי עם הילדים.
שוב נשיקות (די!), והלכתי.

החלטתי שהחנון ישמש רק בעת הצורך, ולא יותר מידי,.
אז יש לי את בעלי (סקס נהדר), החנון (סקס נהדר) והמילואימניק שעדיין לא מיציתי איתו את כל השגעונות.
כנראה שזה מה שאעשה.
מה שבטוח, עלי לדבר עם החנון, ולהסביר לו מה קורה בביתו.
ברור שלא אוותר על הפינוקים שהוא חייב לי בחדר להשכרה אצל מאיר.
חובות צריך להחזיר.
אני דורשת פינוק בדרגה העליונה, כפיצוי על זה שהוא נרדם לי ואני הרגשתי כמו טיפשה.
הלכתי הביתה להכין ארוחת ערב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה עבור תגובתך.