יום שישי, 18 במאי 2012

מתוכנן ערב חברתי אצל המילואימניק עם הבעלים

שלום חברים,
מלכה 1001

המשך הפוסט האחרון:
בעודו עומד מולי הוא אומר בחיוך: אני שכן שלך. אנחנו גרים בבנין הזה, כשהוא מצביע על הבנין שבו אני גרה. עברנו לפני חודשיים.
לאט לאט, הוא פתח את כפתורי חולצתו מעט ואני ראיתי חזה שרירי ושעיר, ומיד ידעתי, זה המילואימניק!
התחושה שלי היתה נכונה והוא אכן שכן שלי ולא רק זה, גר בבנין שלי, שתי דירות מעלי.
ברכי פקו וקרוב לוודאי שהחוורתי, אבל הוא, מחייך מאוזן לאוזן מרוצה מעצמו.
לפתע החל לצעוד לעבר בעלי והחנון שהמתינו במרחק מה שהשיחה עם הזר תסתיים.
עצרתי נשימה והמתנתי לראות מה הוא יאמר.
בחיוך רחב הוא פנה אל בעלי ואמר:
פגשתי את אשתך בסופר ולא ידעתי שאנחנו שכנים. היא עזרה לי לבחור פירות.

רוצים לבוא אלינו לקפה, נגיד, מחר בערב?

היתה הסכמה מצד כולם וקבענו שנבוא אליהם לקפה מחר בערב.

בחיל וברעדה אני חושבת על הערב הצפוי.
אני ושני מאהבי, ביחד עם נשותיהם.
החנון יודע על המילואימניק וזה גורם לו לנעוץ מבטים בו, מלאי משמעות.
בעלי מביט בענין על אשתו של המילואימניק...
נראה מה יהיה.


נכון שסקס זה דבר נפלא? 
גם אני חושבת כך. גיליתי שסקס טוב או מטורף, מרגיע אצלי את הנשמה ואת הגוף, בעיקר לאחר מריבה סוערת עם הבעל הדפוק שלי.
מסתבר, שבעלי החליט לחטוף חדר לשעה, ולהשתעשע קצת עם הגברת האחרונה שעימה הוא בקשר.
אני לא בטוחה שזו עדיין מדריכת הספורט.
לדברי המלשינון שלי, יש קשר חדש עם אשה שראיינה אותו בענין העבודה.
כן, הוא עובד, תודה לאל.
הפגישה מתוכננת להיום בערב.

המשך יבוא...

חדר לפי שעות אירוח דיסקרטי
 אזור המרכז פתח תקוה





אהבה תמיד עוזרת ,
 לעור הפנים!
החדרים מותאמים לכסאות גלגלים!
חדר לכמה שעות, חדרים להשכרה לפי שעות, חדרים להשכרה, חדר לפי שעות, חדר לשעה, חדרי דיסקרטיים, חדרים לפי שעה בפתח תקוה חדרי אירוח בפתח תקוה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה עבור תגובתך.