יום שלישי, 15 במאי 2012

אני זוכר אותך! מהחדר לפי שעה... כשבעלי במרחק מטר מאתנו




חדר לפי שעות אירוח דיסקרטי
 אזור המרכז פתח תקוה
שלום חברים! 
מלכה 1001

תזכורת מהפוסט האחרון:
 מיד לאחר לכתו, התלבשתי בחופזה, התנעתי את הרכב ונסעתי הביתהמצאתי את בעלי בבית, יושב וצופה בטלביזיה.בעלי שאל: איפה היית?עניתי: הלכתי לתפוס גבר, שכרתי חדר לפי שעות ועשיתי חגיגה.הוא החויר ומיד לאחר מכן פרץ בצחוק:נו, באמת, תגידי, היכן הסתובבת?הלכת לחברות?צחקתי צחוק מתוק עם מבט מרושע בעיניים,עניתי: בוודאי, סתם מתחתי אותך!


פגישה שניה על המילואימניק (שכן שלי)!
למחרת, התקשרתי לחנון וסיפרתי לו שבעלי יצא והשאיר פתק "אני הולך לשאוף אויר" ומה עשיתי בעקבות זאת.
אני חושבת שאת צחוקו המטורף היה ניתן לשמוע בכל הבנין.
כבר אמרתי לך שאת מטורפת?, הוא שואל אותי בעודו צוחק.
כן, עניתי, אמרת ואני יודעת.
אבל בגלל זה אתה אוהב אותי, נכון? אמרתי בקול מתפנק.
אז, עכשיו אתה, ספר, איפה היה בעלי?
הוא בוודאי סיפר לך!
והחנון, מתפוצץ מצחוק ולא יכול להוציא מילה מהפה.
נו, ספר!
עד שהוא נרגע קצת הוא מספר לי שבעלי היה...נו, תנחשו היכן?
בחדרים להשכרה של מאיר, דהיינו, ממש לידי!
שנינו שאפנו אויר, באותו מקום ובאותה שעה בערך. אני רק מקווה שהוא לא שמע את האנחות שלי (בעצם, לא ייתכן, כי החדרים מבודדים)
איזה מזל שיש כניסות ויציאות נפרדות לחדרים אחרת היה יכול להיות ממש מענין.
את הרכב שלי "למזלי" החנתי לא ליד החדר אלא במקום רחוק יותר.

היכן גר המילואימניק...
בערב אחד נעים, החלטנו לצאת לסיבוב רגלי בעלי ואני עם החנון ואשתו.
בחצותנו את הכביש חלף מולי גבר רחב כתפיים,
הביט בי במבט מרוכז ואמר בקול נרגש: "אני זוכר אותך"!
הבטתי בו, מנסה להזכר מי זה, אבל לא – לא מכירה את האיש.
לא מכירה אותך.  אני אומרת לו, ובינתיים בעלי עם החנון ואשתו התקדמו קדימה.. 
מי אתה?

המשך יבוא...

חדר לפי שעות אירוח דיסקרטי
 אזור המרכז פתח תקוה





עשו המון אהבה,
זה עוזר לעור הפנים!
החדרים מותאמים לכסאות גלגלים!
חדר לכמה שעות, חדרים להשכרה לפי שעות, חדרים להשכרה, חדר לפי שעות, חדר לשעה, חדרי דיסקרטיים, חדרים לפי שעה בפתח תקוה חדרי אירוח בפתח תקוה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה עבור תגובתך.