יום ראשון, 1 באפריל 2012

חדרים להשכרה, עסיסי ותוסס!!! -המשך


 שלום חברים,

מלכה 1001
חדר לפי שעות

חג הפסח בפתח, אז בראשית דברי אאחל לכולם פסח כשר ושמח עם המון אהבה ובריאות!

פסח כשר ושמח לכולם
פינה חמה - חדרים להשכרה לפי שעות


חזרתי ל- חדרים להשכרה להמשיך לספר לכם את מה שעוללו חברתי, החנון ואנכי., היה מדליק ועסיסי אמיתי..
עדיין אין לי מחשב משלי, השכרתי חדר לשעתיים, והנה מה שהיה...
לאחר חג הפסח, כנראה אקנה לי סוף סוף מחשב חדש.


זוכרים מה היה:
השארתי את חברתי והחנון במסעדה אוכלים וחזרתי לעבודה.



לאחר כשלוש שעות, אני בבית, הטלפון שלי מצלצל ואני שומעת את חברתי לוחשת אלי , עם קול של חדר מיטות:
היי, היא אומרת, את יודעת מה אני עושה?
לא, עניתי בקול מתוק, את בחנות ספרים קונה ספר?
איזה טיפשה את, היא צוחקת, אני נמצאת בחדר שהבחור השכיר לשעתיים הוא במקלחת ואני הולכת לחגוג עליו.
איזה גוף יש לבחור הזה, חבל על הזמן. החדר להשכרה ינוצל במלואו, היא מבטיחה. אני מתכווונת להשתמש בחדר לכל השעתיים שיש לנו, כלומר בחנון לכל השעתיים שיש לנו בחדר.
הוא מנשק בחום. כיף להתנשק איתו והוא גם ליטף אותי, דבר שמזמן לא הרגשתי.
זוכרים, בעלה בגד בה והיא גילתה ומאז היא זועמת ומחפשת נקמה, (לא גרושין)
תגידי, לא אכפת לך, היא שואלת?
לא, עניתי. זה מישהו שאני מכירה אבל אין בינינו כלום.
ברקע אני שומעת את קולו של החנון: את באה למקלחת, הוא שואל אותה?
אמרתי לה לסגור את הטלפון ולהתקשר אלי כשיהיה ממש אקשן אמיתי.
מחצית השעה עברה ואני בכוננות ספיגה ליד הטלפון שלי.
צלצול, חטפתי את הטלפון ורצתי למרפסת (שבעלי לא ישמע).
אני שומעת אותה מתנשפת.
אמרתי לה: תשימי אותי על רמקול.
בסדר, היא אומרת, אבל למה?
מה אתה עושה לה עכשיו לחשתי בקול של חדר מיטות?
שמעתי את קולו של החנון כמי שעומד להחנק.. מי זו?
עכשיו תלטף לה עת השער ותעסה לה את הקרקפת, (אני נונתנת הוראות)
ידיים לאט לאט, עם קרם, לכיוון העורף...
הוא  צוחק: את מטורפת?
נכון, צהלתי, תבלו.
סגרתי את הטלפון וחזרתי לסלון רק כדי לגלות שבעלי הנבל  בינתיים נעלם מהבית.
מצאתי פתק על המקרר, "יצאתי לשאוף אויר. אחזור עוד מעט."
לשאוף אויר?
גם אני יודעת לשאוף אויר.!!!
התנעתי את האוטו ויצאתי לכביש והבטחתי לעצמי חגיגה אמיתית.
על החגיגה (שהיתה הזויה לחלוטין...) אספר בפעם הבאה, כי כרגיל, נגמר לי הזמן.


אתן לכם את הכותרת: "הטרמפפיסט".

כל יום שעובר, לא חוזר!
חדרים להשכרה לפי שעות
מלכה 1001
054-2595556
גלריית תמונות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה עבור תגובתך.