יום שני, 7 ביוני 2010

המשך הרפתקאותי בחדר להשכרה לפי שעה בפתח תקוה - המאהב הוחלף


שלום לכולם.


אני חוזרת לדווח לכם המשך הרפתקאותי בפינה חמה - חדר להשכרה לפי שעות בפתח תקוה.

לפתע פתאום הבנתי שיש לי אפשרות לכתוב את כל מה שאני מרגישה וזו תחושה נפלאה.

הרי איני יכולה לספר לאף אחד (במקרה הזה גם לא חברתי הטובה מזה שנים רבות שעימה יצאתי בערב הראשון) מאומה ממה שעובר עלי מאחר ואיני רוצה להעניק לאף אחד את הידע ובכך לתת כוח עלי. כאן אני יכולה לכתוב על הכל ושום דבר מזה לא יכול לפגוע בי. אני מוצאת בזה הנאה ואפילו ריגוש.

קיסמו של הגבר שעימו ניפגשתי בחדר להשכרה לפי שעות התפוגג עם הזמן וחדלנו להיפגש.
נפגשתי מידי פעם בחדר הדיסקרטי עם כמה גברים, אבל לא מצאתי עדיין מישהו שיקסום לי לקשר ארוך ויציב.
לא חדלתי לחפש. לא רציתי לחזור להיות אותה אשה מוזנחת וחסרת חיים שהייתי קודם.

מאז שהתחלתי עם שיגרת הפגישות בחדר להשכרה הדיסקרטי של מאיר בפתח תקוה, אני נראית הרבה יותר טוב, עד שאפילו בעלי התחיל לשים לב אלי.
במהלך התקופה האחרונה, בעלי עבר תהליך של שינוי. מבעל שאינו מביט בי כשאני מגישה לו קפה, לבעל ששואל היכן היית ומציע שנצא לבילוי.
יצאנו כמה פעמים אבל היה משעמם... ולא הצלחתי לגרום לעצמי לחשוק בבעלי, כפי שהיה בתחילת הנישואין ובתקופת החיזור.

מדוע איני יכולה לספר לחברתי
הקשר ביני לבין חברתי הינו קשר עמוק ועז. מין אהבה שכל מי שסובב אותנו לא מבין זאת. זה כמו שאנו אדם אחד. מבינות האחת את השניה וחשות האחת את השניה. הצורך שלנו להיות ביחד ולשתף האחת את השניה יצר מצב שאנו כל הזמן מדברות, ומדברות ומדברות ולא נגמר. המחשבות, המאווים ולכן תוכן הלב והנשמה יוצא החוצה.

במסגרת עבודתי הכרתי גבר נשוי, קדור פנים, בנוי לתלפיות.

השיחות בינינו הפכו תכופות יותר ויותר. יום אחד, אמרתי משהו והוא חייך. החיוך שלו היה עבורי כאילו שמש זרחה בשמיים. זה היה משהו לא ניתן להסבר חשתי כאילו אני נמסה.

נפלתי. זהו. התאהבתי בו אהבה שאין לי מילים להגדירה. הוא הפך לאובססיה.

חדלתי מחיי ההוללות וכל רצוני היה בו. אך הוא לא רצה בי. היה נשוי ואהב את אשתו. האהבה שלי הפחידה אותו.

אני נכנסתי לדכאון עמוק. חדלתי לצאת. התקפלתי כעובר ותיפקדתי ברמה הכי נמוכה שאפשר רק כדי להעביר את היום.

חברתי הטובה הכירה מישהו, אדם פשוט, אלכוהוליסט, תמיד עם כוסית ביד, שמח ועליז ומלא אך מלא חום ואהבה.

כשהיא ראתה שאני בדכאון הציעה ערב אחד שניסע לפגוש את מאהבה, נצא לשתות איזה כוסית ואני אחוש יותר טוב.

הגענו לביתו, הוא עם כוסית קיבל אותנו. קיבלתי אלכוהול בשפע וארוחת ערב קלה. ישבנו שוחחנו . הוא עודכן לגבי מה שקורה איתי ומדוע אני כה דכאונית.

לחברתי היקרה צץ ועלה רעיון שאם אני "אשתמש" בבחור שלה, אחוש טוב יותר. אני עם אלכוהול וגם הוא.

היא מעודדת אותו שיגע בי. הוא מביט בה בעיני מבוהלות, לא מבין איך זה שאהובתו מבקשת ממנו לבגוד בה לידה עם חברתה הכי טובה שבעולם. אולם, היא לא מרפה, ואני די שתויה, משתפת פעולה, והוא נכנס לענין.

חברתי לקחה עיתון ביד וישבה בצד לקרוא. והוא מעלי ובתוכי ואני בטרוף מוחלט. הוא צועק: "בחיים לא היה לי דבר כזה". בערפול חושים נזכרתי שאני אשה נשואה וצריך גם להגיע הביתה באיזה שלב אמרתי לה "תורידי אותו ממני אחרת זה לא ייגמר לעולם, כי אז מיוזמתי לא אפסיק אותו, כל עוד ששנינו נושמים....ורוצים. והיא בשלווה שכזו הניחה את העיתון בצד, ושלפה אותו מתוכי.

יצאנו לרכב שלו שהיה קטן ביותר, עם כוסית וויסקי ביד, אני ישובה מאחור וחברתי במשוב הקדמי. אני לא יכולה להסיר ידיי ממנו מלטפת את שערו מאחור, והוא נוהג.
הוא הוריד את חברתי קודם בביתה ולאחר מכן המשיך איתי נסעתי כמה בנינים. הוא עצר את הרכב ובאותה שנייה התנפלנו אחד על השני באחת. ידיים רגליים והוא שוב בתוכי ואנו לא שבעים האחד מהשני.

הגעתי הביתה בחמש לפנות בוקר. בעלי ישן בשלווה. הייתי חבולה כולי סימנים כחולים על כל גופי מהחבלות מהרכב הקטן. מאחר והוא דש ובתוכי ללא לאות זמן רב נחבטתי בדפנות הרכב רגלי נחבלו אך הייתי כה רגועה.

החלטנו שהפגישות הבאות יהיו בחדר להשכרה לפי שעה מאחר ובדירה שלו יש סיכוי שחברתי תפתיע אותנו.

הבהרתי לו שיש לי מקום מעולה בפתח תקוה להשכרה חדר דיסקרטי סמוי מהעין לפי שעות ואני מכירה את המקום ומאד מרוצה.

למחרת, ברגע שהגעתי לעבודה, חברתי הגיעה אלי, פניה רציניות, מגפיים לרגליה ודימיינתי אותה עם שוט ביד. "נו, מה היה, אחרי שירדתי?" היא שואלת בקול קשה.
לא היתה לי ברירה וסיפרתי לה בפרטי פרטים כל מה שהיה אחרי שירדה. הכעס שלה היה נורא, אבל מה שמוזר הוא שהכעס היה לא על זה שהיה משהו בינינו, כי היא הרי יזמה את הפעם הראשונה בעצמה. היא כעסה שהמשכנו להתעלס בפעם השנייה, בזמן שהיא לא הייתה ולא נתנה רשות.

ומאז, שכחתי לחלוטין את הגבר מהעבודה שהכניס אותי לדיכאון נורא בגלל שהוא דחה אותי, כי אני נפגשת פעם בשבוע, בחדר להשכרה של מאיר בפתח תקוה, עם הבחור המטריף הזה. ומה לאמר? אני מרחפת על עננים כל היום....

אין לי מילים! חום ואהבה ומיומנות בלתי רגילה בסקס אמיתי מעניק וחם. טרוף מוחלט ויקשה עלי לוותר על זה.

היי, אני בסערת חושים מטורפת כי חברתי לא יודעת שאני ממשיכה את הקשר שלי איתו. תבינו, הגבר הזה גרוש והוא בקשר אינטימי איתי ועם חברתי, כשהמצב הוא שאני יודעת על הקשר שלה אבל היא לא יודעת על הקשר שלי.

אני בטוחה שאם אספר לה שאני הייתי איתו היא תכעס מאחר וזה ללא רשותה. היא לא תכעס על עצם המעשה, היא תכעס שזה נעשה ללא רשותה.

אני עדיין לא מעיזה.

אנחנו עדיין חברות.

מה לעשות? לספר לה? לא לספר לה? להמשיך בקשר? אני מבולבלת!!

מלכה 1001

תגובה 1:

  1. חחחחחחחחחח
    חתיכת השקעה הבאת פה בשביל SEO
    סחטיין.

    השבמחק

תודה עבור תגובתך.