יום ראשון, 7 במרץ 2010

איך הגעתי לחדר לפי שעות בפתח תקוה - הסיפור שלי



שלום מאיר,

אני "מלכה1001" , והפעם הראשונה שנכנסתי לחדר דיסקרטי להשכרה לפי שעה זה היה אצלך.
לא אפרט כאן מהיכן אני ובת כמה על מנת שלא יזהו אותי מישהו מבני משפחתי או מכרי שאולי משוטטים באותם מקומות שבהם אני משוטטת.

ראיתי את הפרסום שלך לחדרים להשכרה לפי שעה לאירוח אישי ודיסקרטי באינטרנט ואגב, אתה נמצא בכל מקום באינטרנט ואני ראיתי המון ביקורות טובות על החדרים שלך להשכרה.

יש לי בעל נחמד מאד, אבא טוב ומפרנס מעולה אבל משעמם....עד שבא לי לצרוח.
תחומי הענין שלו מסתכמים בשני דברים, עבודה וטלביזיה. אני רואה אותה בלילה כשהוא עייף ומיד הולך לישון.
כל היום אני בודדה לנפשי, למעט חברות טובות, באמת טובות, שראו כיצד אני, פרח צעיר ותוסס, קומלת ודועכת.
אין לי טענות כלפי בעלי כי...הוא לא אשם בהיותו הוא, האשמה כולה שלי שלא צפיתי את העתיד לאחר הנישואין, בצורה טובה יותר.

ישבתי עם חברות ושוחחנו מלב אל לב, עם הרמת כוסית יין לכבוד החיים שמתמוססים לנו ואנו רק ניגררות מאחור.
פרצנו את ארונות הבגדים וחיפשנו ללבוש משהו סקסי, פרובוקטיבי, שיתאים לאשה לוהטת שוקקת מינית וארוטית.
הביגוד שבחרתי היה בעצם תוצר של מה שהתחולל במוחי.
אני אשה אבל מזמן לא חשתי כאשה. יד מלטפת, מילה חמה, אהבה, פירגון, כלום.
אני חפץ בבית שמעניק שרותים לדייר שמתוגרר עימי.

פניתי לבעלי ואמרתי: אנחנו יוצאות!
לאן את הולכת לבושה בצורה הזו, הוא שאל?
אני עניתי: להזדיין!!
הוא צחק ואמר: נו באמת, להיכן את הולכת? יש מסיבה עם חברות?
הבלעתי חיוך חצוף ובפנים נעימות עניתי: נכון, יש מסיבת רווקות לאחת החברות.
בילוי נעים, הוא צעק אחרי.
יצאנו .

שלושתינו היו לבושות בבגדים שמעולם לא העזנו ללבוש בפומבי וחשנו מבוכה גדולה כל פעם שהבטנו על עצמנו.
נכנסו למועדון פנויים פנויות ומיד הוקפנו אנשים שמחים ועליזים, כולם צוהלים ואז חשתי כיצד הצד בעורקי החל לגעוש ונבהלתי מאד.
לא זכור לי מתי היתה הרגשתי כך.
הזמנו שתיה חריפה והתחלנו ללגום לאט.

המשך יבוא....
בברכה
מלכה 1001

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה עבור תגובתך.